25. mars 2010

25/03

å finne ut at huset ved sjøen (heimen) skal seljast ein gong. når ein ikkje kan eller vil eta fordi ein tilhelga-tilhelga skal sjå han igjen. at det er kaldare enn i går. å veta at ein ikkje skal heim i påska, ikkje heim før slutten av skuleåret. opphovna augnelokk. å tenkje at ein ikkje har ein sjans. å bli så himla melankolsk heile tida. å gløyme alt som er viktig å hugsa på.

men.
når mor trur eg har kjærast og eg ikkje har det. at storesyster skal gifta seg med ein snill snikkar. at tårer turkar. å veta at ein les bøker att. at alt blir betre igjen. uansett.

4 kommentarer:

  1. oi. takk for det. hihihihi. men det er jo faktisk du som har fin blogg her! og jeg ble glad av det du skreiv. hih. du er fin.

    jeg håper du har det bra, og om ikke du har det så veldig bra, så håper jeg at du får bedre!!

    fortell meg om du finner ut av den butikken.

    oi. jeg har lyst til å prøve den kaka. kanskje jeg skal bake den i morgen til mi søster kommer hjem. hihi.

    ja, det er trist at pål bang er død.

    /fredrikke

    ps: jeg linker til bloggen diiiiiin. hih.

    SvarSlett
  2. nemlig! at alt blir bedre igjen uansett.

    (har forelsket meg i bloggen din)

    SvarSlett
  3. Åh, tusen takk, du. Jeg blir nesten brydd av slike kommentarer, og jeg synes du skriver nydelig. Du skriver på en måte som får meg til å ville fly. Og bildene. (det er viktig å endelig finne ut at man klarer å lese igjen, at det går bra, at man kan forsvinne ut i den verdenen for en stund)

    SvarSlett
  4. Fine, fine du! Håper du har en bra påske, jeg savner mail fra deg! oooooog når du kommer tilbake til ås ligger det nok postkort og venter, bare så du vet!

    SvarSlett